niedziela, 1 października 2017

przestrzeń

a teraz w temacie co do błędów które mam w mieszkaniu i nie powtórzę ich w domu : -ciemne meble - choć nadal są dla mnie najładniejsze to już kurz na nich nie bardzo, a co dzień ze ściereczką biegać nie będę -brak pralni - suszarka na rzeczy wszędzie gdzie kawałek miejsca - szafy wolnostojące - mam jedną zabydowaną i miejsca w niej po sufit szkoda przestrzeni na te wolno stojące, no i oczywiście garderoba w sypialni będzieTeż się zgadzam z większością oprócz drzwi z tyłu garażu, mam za garażem częściowo oddzielony (bez drzwi) "warsztacik" z grzejnikiem w którym trzymam kosiarkę, na regałach narzędzia, rzeczy ogrodnicze , tu się przebieram w ciuchy i buty robocze, jest to najczęściej używane przeze mnie wejście. też o tym myślałam- krany ładne tylko kiedy wytarte do sucha-komu się chce.. dlatego zastanawiam się, czy chociaż trochę sprawy nie mogłaby uratować bateria podtynkowa z bocznym kranem- a nie taki jednorurowy kran z podnoszonym włącznikiem po środku-zawsze woda kapie na kran..a w takich bocznych może chociaż kran byłby oszczędzony.. nie wiem, czy sensownie to napisałam.. Ktoś pisał, że w szafie można sobie Karchera postawić. Przecież można go postawić w garażu i podpiąć do instalacji OC zamiast tej pięknej i wielkiej jednostki centralnej. Jak ktoś chce mieć jednostkę wiszącą, to karchera, albo inny "tani" odkurzacz przemysłowy może sobie powiesić na lince przywiązanej do haka na suficie Umywalka łazienkowa nablatowa na nie.. blat na stelażu z kartongipsu w obudowie z glazury..podoba mi się nadal ale wkurzające jest to że ciągle okolice umywalki pochlapane wodą..w drugiej łazience sama umywalka na uchwytach,bez blatu..woda pewno trochę kapie na podłogę ale tego nie widać..tych kilku kropelek..za to te kilka przed nosem denerwuje bo widzę je dookoła umywalki-wystarczy jak mokrymi rękoma sięga się po ręcznik .. a na marginesie..na NIE kosztorysy dołączone do projektu..nijak ma się to do rzeczywistość.. Przynajmniej u nas Jak kogoś stać to może sobie kupić komplet za 4-5tys i będzie zadowolony, ja kupiłem zwykły odkurzacz przemysłowy Kress za 700,- podłączyłem do instalacji OC i hula bez problemu - worek 30L, więc dziś nie widzę sensu dokładania ekstra dodatkowych 2000,- tylko za to, że coś prostego jak konstrukcja cepa wisi mi na ścianie w garażu. Luxfery chyba są dużo zimniejsze niż okno? Złodziej przez każde okno może wejść, nie tylko garażowe, ja mam okno. - krany na umywlace - po każdym myciu rak tzreba wycierać żeby jakoś wyglądały -kabina prysznicowa przesuwana - było już o tym - mycie koszmar niestety nie mogę znaleźć tych wątków, cyba jeszcze za słabo się poruszam po tyc stronach - czy mogłabym klimatyzacja Warszawa poprosić o jakiś link - będę bardzo wdzięczna, i jeszcze raz przepraszam że zaśmiecam ten wątek -lustra na szafach które się otwiera - porażka - nawet jak się mysli o tym to i tak przez przypadek zostanie jakiś paluch podczas otwierania to chyba na tyle bo małe mieszkanie mamy..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz